چراسایت-داشته-باشیم؟

چرا باید سایت داشته باشیم؟

بسیار از افراد می گویند که باید سایت داشته باشیم، ولی واقعا چرا باید سایت داشته باشیم؟ سایت برای کسب و کار ما چه مزیتی ایجاد می کند؟ در این مقاله قصد داریم مختصری به دلایل طراحی سایت برای کسب و کارها و مزایای سایت داشتن بپردازیم.

۱- در دسترس بودن

در دسترس بودن یکی از مهم ترین دغدغه های امروز صاحبان کسب و کار است و روش های زیادی را برای حل این چالش تست می کند که گاهی هزینه های سنگینی روی دست آن ها می گذارد ولی توجیه این هزینه ها این است که اگر همیشه در دسترس نباشیم ممکن است مشتری ما از شخص دیگری خرید کند و به برند دیگری وفادار شود!
برخی افراد کارمندانی استخدام می کنند که وظیفه دارند شب ها و روز های تعطیل پاسخ مشتریان را بدهند که این کار هزینه های زیادی دارد و ریسک غفلت نیروی انسانی نیز قابل چشم پوشی نیست.

داشتن یک وبسایت حرفه ای مشکل را حل می کند به این صورت که مشتریان و مخاطبان شما هر زمان که اراده کنند می توانند به به محصولات، خدمات یا مطالب شما دسترسی داشته باشند.

در دسترس بودن

۲- اعتبار کسب و کار

طراحی یک سایت به شما این فرصت را می دهد که خودتان و کسب و کارتان را به خوبی و آن طور که می خواهید به مشتریانتان معرفی کنید و درباره مزایای کسب و کار و محصولات و خدماتتان بگویید.

همچنین با دریافت نمادهایی مانند اینماد یا رسانه به مشتریان خود نشان می دهید که کسب و کار شناخته شده ای هستید و در مواقع لزوم به مراجع قانونی پاسخگو خواهید بود.

۳- وب سایت یک کانال بازاریابی جدید

یک وبسایت خوب و قوی مانند یک بیلبرد در مکانی شلوغ در مرکز شهر عمل می کند و شما می توانید با تولید محتوای کاربردی روزانه هزاران نفر را به وب سایت خود بکشانید و هوشمندانه بازاریابی کنید!

۴- مشتریان جدید

کسب و کار های سنتی به محدوده جغرافیایی خود محدود هستند ولی در شرایطی که بیش از ۷۵ درصد از ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند داشتن یک وبسایت خوب و حرفه ای شما را از محدوده جغرافیایی فراتر برده و مشتریان جدیدی برای شما جذب خواهد کرد.

۵- بهبود کسب و کار

علاوه بر مواردی که تا کنون گفته شد وب سایت می تواند مشتریان را به محل کسب و کار حقیقی شما هدایت کند و کسب و کار شما را بهبود ببخشد.

برچسب ها: بدون برچسب

افزودن دیدگاه

ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. زمینه های ستاره دار الزامی هستند.